Latvijas Alkohola nozares asociācija (LANA) kopā ar “Delfi Brand Studio” izveidojuši rakstu sēriju par atbildīgu alkoholisko dzērienu lietošanu. Rakstu sērija ir viena no LANA šī gada sociālās korporatīvās atbildības kampaņas aktivitātēm, kas aicina Latvijas iedzīvotājus pievērst uzmanību alkohola lietošanas paradumiem.
“Latvijā joprojām ir augsts pārmērīgas alkohola lietošanas gadījumu skaits, īpaši vecuma grupā pēc 35 gadiem. Taču redzam pozitīvu tendenci jauniešu vidū – šajā grupā pārmērīgas alkohola lietošanas epizodes kļūst retākas. Lai arī ieradumus ir grūti mainīt, piemēram, vakarā pirms atbildīga notikuma iedzert kādu alkoholisko dzērienu, lai atslābinātos, svarīgi atcerēties, ka nedēļā vēlams nepārsniegt noteikto vienību skaitu. Līdz ar to nedēļā jābūt dienām, kad alkoholiskos dzērienus nelieto vispār. Esam gandarīti, ka sociālās atbildības kampaņas ietvaros, pateicoties rakstu sērijai portālā Delfi.lv, varēsim sasniegt plašāku auditoriju un izglītot par atbildīgu alkohola lietošanu,” norāda Latvijas Alkohola nozares asociācijas izpilddirektors Dāvis Vītols.
Raksti, kas veltīti atbildīgai alkohola lietošanai, aicina lasītājus izprast, kas ir atbildīga alkohola lietošana, aizdomāties par dzīves situācijām, kad vajadzētu atturēties no alkoholisko dzērienu lietošanas. Tāpat arī iepazīties ar sabiedrībā valdošajiem mītiem, kas saistīti ar alkoholu un tā lietošanu. Ar rakstiem iespējams iepazīties šeit.
LANA sociālās atbildības kampaņas, kurās informē un izglīto par atbildību alkohola lietošanu, īpašu uzmanību pievēršot jauniešu (18-25 gadi) izglītošanai, digitālajā vidē rīko kopš 2019. gada. Arī LANA izveidotajā un uzturētajā interneta resursā atbildigi.lv iespējams iegūt visaptverošu informāciju par atbildīgu alkohola lietošanu, t.sk. informāciju, kur vērsties pēc palīdzības. Vairāk: www.atbildigi.lv.